Faceți căutări pe acest blog

Ruga 1

Allahumma baa’id beinii ue beina
khataaiaaia kamaa baa’adta beia-l-maşriqi
ual-maghribi.
 Allahumma naqqinii min
khataaiaaia kamaa iunaqqath-thaubu-l-abiadu
min-ad-danasi,
 Allahumma-ghsilnii
min hataaiaaia bi-th-thalgi u-almaa’i ua-l-baradi.

Subhaanaka Allahumma ua bi-hamdika
ua tabaarakasmuka ua ta’aalaa gedduka ua
laa ’ilaha ghairuka.

Uageahtu uagihia lilladzii fatara-s-samauaati
ual-arda haniifa, ua maa ana
minal-muşrikiin,
inna salatii, ua nusukii, ua
mahiaaia, ua mamaati lillahi rabbil-
’aalamin, laa şariika lahu ua bidzalika
umirtu ua ana minal-muslimiin. Allahumma
antal-maliku laa ’ilaha ’illaa anta. anta rabbi
ua ana abduka, zalamtu nafsii ua’ataraftu
bi-dzanbii faaghfir-lii dzunuubii geami’a,
’innahu laa iaghfiru-dz-dznuuba illaa anta.
Ua-hdinii li-ahsani-l-akhlaaqi, laa iahdii li-ahsaniha
illa anta,
uasrif annii seii-ahaa,la iesrifu anni seii-eha illa anta,
labbeika ua sa’adaika, ual-khaira kulluhu biiadiika,
ua şşarru leisa ileika.
ana bika ua ’ileika
tabaarakta ua ta’aaleita, astaghfiruka ua
atuubu ileika.



„O, Allah, îndepărtează de mine păcatele
aşa cum ai îndepărtat Rasaritul de Apus.
Curăţă-mă de păcate aşa cum un veşmânt
alb e curăţat de murdărie.
O, Allah, curăţămă de păcate cu zăpadă, apă şi grindină.”

„Cât de măreţ eşti Tu, O, Allah, şi Ţie ţi
se cuvine toată slava. Binecuvântat este
numele Tău şi măreţ este rangul Tău şi nu
există altă divinitate în afară de Tine.”

„Cu smerenie mi-am întors faţa catre Cel
care a creat cerurile şi Pământul şi nu mă
aflu printre cei care-I fac asociaţi lui Allah.

Cu adevărat, rugăciunea mea, jertfa mea,
viaţa mea şi moartea mea sunt pentru
Allah, Stăpânul lumilor, care nu are pe
nimeni egal;
aceasta mi-a fost poruncit şi eu
sunt dintre cei care se supun.
O, Allah, Tu eşti Stăpânul Absolut, nu există altă
divinitate în afară de Tine.
Tu eşti Domnul
meu şi eu sunt robul Tău.
Mi-am nedreptăţit sufletul, dar mi-am recunoscut
păcatele, aşa că iartă-mi toate păcatele,
căci nimeni nu iartă (păcatele) în afară de
Tine.
Condu-mă spre cele mai minunate
dintre virtuţi, căci nimeni nu mă poate
conduce spre ele în afară de Tine,
şi îndepărtează-mă de cele mai josnice dintre
însuşiri, căci nimeni nu mă poate
îndepărta de ele în afară de Tine.
Iată-mă, răspund chemării Tale, fericit să te slujesc.
Tot binele se află în mâinile Tale şi răul nu
vine de la Tine.
Exist prin voia Ta şi la Tine
mă voi întoarce. Slăvit şi Preamărit eşti Tu,
caut iertarea Ta şi mă căiesc la Tine.”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu