Faceți căutări pe acest blog

Ruga 2

„O, Allah, Ţie ţi se cuvine toată slava,
Tu eşti Lumina cerurilor şi a Pământului şi
a tuturor celor ce se află în ele. Ţie ţi se
cuvine toată slava, Tu eşti Susţinătorul
cerurilor şi al Pământului şi al tuturor
celor ce se află în ele. Ţie ţi se cuvine toată
slava, Tu eşti Domnul cerurilor şi al
Pământului şi al tuturor celor ce se află în
ele. Ţie ţi se cuvine toată slava şi regatul
cerurilor şi al Pământului şi al tuturor
celor ce se află în ele. Ţie ţi se cuvine toată
slava, Tu eşti Regele cerurilor şi al
Pământului şi Ţie îţi aparţine toată slava.
Tu eşti Adevărul, făgăduinţa Ta e
adevărată, Cuvântul tău e adevărat şi Ziua
în care te vom întâlni e adevărată, Grădina
Paradisului e adevărată, şi Focul [Iadului] e
adevărat, şi profeţii sunt adevăraţi,
Muhammed e adevărat şi Ziua Judecăţii e
adevărată. O, Allah, Ţie m-am supus, şi în
Tine m-am încrezut, şi în Tine am crezut, şi
la Tine m-am întors cu căinţă, şi pentru
Tine m-am luptat şi la Tine m-am întors
spre judecată. Iartă-mă pentru păcatele pe
care le-am făcut şi pentru cele pe care le
voi face, şi pentru ce am ascuns şi pentru
ce am scos la iveală. Tu eşti Al-Muqaddim
[Cel care Înaintează pe cine Voieşte] şi Al-
Mu’akhkhir [Cel care Înapoiază pe cine
Voieşte]. Nu există altă divinitate în afară
de Tine, tu eşti Domnul meu, nu există alt
Domn în afară de Tine.”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu