Faceți căutări pe acest blog

Ruga 3

Allahumma innii as-aluka khaşiataka fi-l ghaibi ua-ş-şahadah,
ua asaluka kalimata-l-haqqi fi-r-ridaa ua-l-ghadab
ua as-aluka-l-qasda fil-ghina ual-faqr,
 ua asaluka na’iiman laa ianfad,
 ua as-aluka qurrata ’ainin laa tanqati’a,
 ua as-aluka-r-ridaa ba'ada-l-qadaa,
ua as-aluka barda-l-’aişi ba’dal maut,
 ua as-aluka ladz-dzata-n-naDZari ilaa uagihik,
 ua-ş-şauqa ilaa liqa’ak
fi ghairi darra'a mudirratin ua laa fitnatin mudillah.
Allahumma zaiin-na bi-ziinati-l-imaan
Ua gi’alnaa hudaatan muhtadiin.
O, Allah, în numele Cunoaşterii Tale a
celor nevăzute şi a puterii Tale asupra
Creaţiei, ţine-mă în viaţă atâta timp cât ştii
că viaţa este mai bună pentru mine şi ia-mă
dacă ştii că moartea ar fi mai bună
pentru mine. O, Allah, fă-mă să mă tem de
Tine fie în pustietate, singurătate, fie în
văzul lumii şi, îţi cer, să spun adevărul şi la
bucurie, şi la mânie. Îţi cer să mă faci
cumpătat în vreme de bunăstare, precum
în vreme de sărăcie şi îţi cer
binecuvântarea şi bucuria care să nu
înceteze niciodată. Îţi cer să mă bucur de
ceea ce Tu ai poruncit şi o viaţă bună după
moarte. Îţi cer din binecuvântarea de a
privi Faţa Ta şi dorinţa de a Te întâlni într-un
mod care să nu atragă după sine nici
nenorocirea care să cauzeze vreo daună,
nici încercarea care să cauzeze vreo
rătăcire. O, Allah, întrupează în noi
credinţa şi alătură-ne celor care călăuzesc
şi sunt bine călăuziţi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu